28 Ocak 2014 Salı

Kremalı Tavuk Efsanesi.......




Merhaba,


Bu  gün,  yapımı  çok  kolay  hatta benim için hayat kurtaran tüm ailemin de çok  severek yediği,  çok kısa sürede hazırlanabilen bir yemek paylaşacağım sizlerle. Kremalı tavuk...… Tavuğun göğüs etini veya kalça etini kullanabilirsiniz. Ailem beyaz etini sevdiği için ben göğüs etini tercih ediyorum (kendim için kalça etinden ayrı yapıyorum). Bu yemeğin en iyi yanı evinizdeki her türlü sebzeyle kombine edebilmenizdir.


Malzemeler;
  • 1 kilo tavuk eti,
  • 1 paket krema ( 200 ml),
  • 1 büyük kuru soğan,
  • 2 adet yeşil biber,
  • 2 adet kırmızı biber,
  • 4 diş sarmısak,
  • tuz,
  • karabiber,
  • tavuk baharatı ( varsa)
  • pul biber
Yapılışı;



Tavuk etini istediğiniz şekilde doğrayın ve kavurmak üzere ateşe atın. Üzerine zeytinyağını dökün.. Kuru soğanı, biberleri, sarmısakları iri iri doğrayın. Tavuklar kızarmaya başlayınca sebzeleri içine atın, baharatları ekleyin sotelemeye devam edin. Pişmeye yakın kremayı ekleyin 5 dakika beraberce harmanlansın altını kapatın.Ve yemeğiniz hazır… Yanında hardal soslu yeşil bir salata ve kalorisine aldırmazsanız patates kızartması harika gider. Hepsi bu kadar...….

                                           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder