7 Şubat 2014 Cuma

Hayatın Tadı Tuzu.........

Pastırmalı Tuzlu Muffin  



Kısa bir aradan sonra yine buradayım. Hayatın koşuşturması içinde bir ara durup, kendimiz için ne kadar zaman ayırdığımızı, yapmaktan hoşlandığımız şeyleri ne kadar uzun zamandır ertelediğimizi hiç düşündünüz mü? Ben dün tam olarak bunu yaptım ve farkettim ki herkese, herşeye yetişeceğim diye kendimi ertelemişim. Kızımla uzun zamandır sinemaya gitme planımız vardı. Ama ben hergün ertelemek zorunda kalıyordum dün farkettim ki hayatı ertelemek çok lüksmüş. Dün çok keyifli bir gündü...... Siz de bir an durun ve düşünün............

Bugün size tuzlu muffin tarifi vermek istiyorum.Yapımı çok kolay,çok lezzetli,görsel açıdan zengin,rahatlıkla ikram edebileceğiniz bir tuzlu....



Malzemeler;
  • 3 yumurta,   
  • 1 çay bardağı yoğurt,
  • 50 gr yumuşak tereyağı,
  • 1\2 çay bardağı sıvıyağ,
  • 1 paket kabartma tozu,
  • 50 gr kaşar peyniri ( rendelenmiş),
  • 50 gr pastırma (isteğe göre salam,sucuk,jambon vs.),
  • 1 çay kaşığı tuz
  • Maydonoz ( yaklaşık 1 avuç ),
  • Alabildiği kadar un.
     

Yapılışı;

Tereyağını mikserle iyice karıştırın içine tek tek yumurtaları kırın karıştırmaya devam edin. Sonra yoğurt, sıvıyağ, pastırma, peynir, maydonoz, tuz, un, kabartma tozu eklenir bir kaşık yardımıyla güzelce karıştırılır. Yoğun kıvamlı bir hamur olmalıdır. Dilerseniz muffin kaplarına dilerseniz kek kalıbına dökülür  ve önceden ısıtılmış 175 derece fırında pişirilir. 

  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder